wtorek, 4 sierpnia 2015

Oyayo minna~


Witam wszystkich szalenie serdecznie,
jestem Yavanna i od dzisiaj przejmuję tego bloga :D
A tak serio, to jestem tu nową autorką i zaczynam współpracę z Tsuki.
Razem ze mną przychodzi nowy wygląd bloga (mam nadzieję, że się podoba, bo strasznie się przy nim namęczyłam).
Jestem dopiero początkującą pisarką, o ile w ogóle mogę się tak nazywać, ale bardzo się staram i mam nadzieję, że mój styl pisania wcale nie jest taki zły :P.
Przekonacie się sami jutro, a może nawet dzisiaj, bo mamy w zanadrzu nowe opowiadanko.
Tak, kolejny Role Play, tym razem w wykonaniu Tsuki i mnie.
Chętnie wysłucham każdej jednej uwagi, przyjmę na cycki każdą krytykę,
o ile jest ona konstruktywna.
Może kiedyś napiszę coś samodzielnie, kto wie...
Po więcej informacji, zapraszam do zakładki "O nas".
Także ten, bez przedłużania:
Mam nadzieję, że wam się spodoba kooperacja Tsuki&Yavanna.

Walnę jeszcze reklamę mojego pinteresta, bo mogę XD
Do zobaczenia w kolejnych notkach~

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz